Bij Sysway streven we naar transparantie, kwaliteit en betrouwbare service. Om ook in de toekomst te blijven investeren in innovatie, beveiliging en gebruiksgemak, passen wij onze tarieven aan.
Prijsverhoging van 7%
Vanaf 1 januari 2025 verhogen wij onze prijzen met 7%. Deze aanpassing is nodig vanwege stijgende kosten op het gebied van infrastructuur, beveiliging en support. De verhoging stelt ons in staat om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen én verder te verbeteren.
Wat betekent dit voor u?
Als klant merkt u vanaf 1 mei 2025 de aangepaste prijzen op uw factuur. Uw lopende abonnement(en) blijven verder ongewijzigd, alleen het maandbedrag stijgt met 7%.
Veelgestelde vragen
-
Waarom verhogen jullie de prijzen?
Wij willen blijven investeren in stabiliteit, veiligheid en functionaliteit. De prijsaanpassing helpt om onze dienstverlening op niveau te houden. -
Kan ik mijn abonnement aanpassen?
Ja, u kunt uw abonnement indien gewenst aanpassen via uw klantportaal. -
Wat als ik vragen heb?
Onze supportafdeling staat voor u klaar via support@sysway.nl
Dank voor uw begrip
Wij waarderen uw vertrouwen in Sysway en blijven ons inzetten om u de best mogelijke service te bieden.